.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بحث كارگري گيلان به بن‌بست رسيده است

بحث كارگري گيلان به بن‌بست رسيده و بايد گام‌هاي جدي براي حل مشكلات كارگري برداشته شود.

حسن تاميني با اشاره به مشكلات كارگري اين استان اظهار داشت: در بحث كارگري به بن‌بست رسيده‌ايم و بايد توجه ويژه در اين زمينه صورت گيرد.

وي ادامه داد: ما هر روز با مشكلات كارگران مواجه هستيم و آنها نيز تجمعاتي انجام مي‌دهند كه بايد همه به نوعي در اين راستا گام‌هاي اساسي برداريم و تزريقاتي به بدنه كارگري داشته باشيم تا از اين شرايط خارج شويم.
تاميني به برگزاري نشست‌هايي در استان براي هماهنگي در انجام كارهاي زيربنايي اشاره كرد و اظهار داشت: در اين نشست‌ها تاكيد مسئولان مربوطه استان اين بود كه زمين در اختيار سرمايه‌گذار قرار دهيم و براي بحث تامين زيرساخت‌ها برنامه‌ريزي كنيم.

وي با بيان اينكه در همه جاي استان مشكل زمين براي ايجاد صنايع وجود دارد، تصريح كرد: براي ساخت صنايع بزرگ نظير پتروشيمي اصراري نيست كه در رشت احداث شود، ولي در همه جاي گيلان مشكل كمبود زمين داريم.
تاميني در باره وضعيت سرمايه‌گذاري استان تصريح كرد: در اين بخش مشكلاتي وجود دارد كه بخشي از آن به مديريت ما بر مي‌گردد.

وي با بيان اينكه براي حل مشكلات سرمايه‌گذاري در استان بايد اختلافات كنار گذاشته شود، اظهار داشت: منطقه آزاد انزلي ظرفيت زيادي دارد، ولي بايد در اين بخش اختلاف‌ها را كنار بگذاريم.
نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه فضاي استان نظير كوه، دريا، جنگل و... براي ما يك فرصت است، افزود: بسياري از اين امكانات به چالش كشيده شده است كه اينها به عدم هماهنگي‌ها در استان بر مي‌گردد.

تاميني سرمايه‌گذاري در گيلان را نيازمند برنامه‌ريزي دانست و گفت: بايد در اين راستا طوري برنامه‌ريزي كنيم كه زمينه براي سرمايه‌گذاري فراهم شود.
وي انجام كار كارشناسي در زمينه سرمايه‌گذاري خارجي را ضرورت خواند و تصريح كرد: عدم كارشناسي به سود استان نيست و با توجه به شرايط خاص و جغرافيايي گيلان بايد كار كارشناسي صورت گيرد.

تاميني وضعيت سرمايه‌گذاري مستقيم خارجي در گيلان را ضعيف دانست و گفت: بايد در اين راستا سرمايه‌گذاري به صرفه و محصولات آنها قابليت سرمايه‌گذاري داشته باشد.

وي با بيان اينكه گيلان جزو معدود استان‌هايي است كه به‌رغم موانع زياد در آن سرمايه‌گذاري مي‌كنند، اظهار داشت: زماني جزو استان‌هاي نخست در بحث صنايع بوديم كه بعدها به قطب كشاورزي تبديل شديم و دلارهايي كه به استان‌هاي ديگر دادند سبب پيشرفت صنايع در آنها شد ولي ما آسيب ديديم.

تاميني هماهنگي و تعامل مديران دستگاه‌هاي مرتبط استاني را در رونق صنعت استان تاثيرگذار دانست و خواستار تلاش نمايندگان در اين زمينه شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.